Treningsuke 15 endelig tilbake i rutiner

Hei,

Nå føler jeg endelig at jeg begynner å komme tilbake til en rytme med treningsøktene min. Må si det var deilig å komme tilbake til Lillehammer med klatrevegg og treningssenter. Så er relativt fornøyd med treningen min denne uken, og gleder Meg alt til å starte på den igjen denne uken, å kunne prøve og øke litt i vekter.

Treningsuke 15

Mandag

Yoga i 40 min, med video fra YouTube.

Tirsdag

Var det siste dagen på pole dansing. Det var trist, men en utrolig morsom økt. Siden vi lærte å henge opp ned. Deretter gikk det videre til klatre senteret hvor jeg og noen venner buldret i ca 2t.

Onsdag

Ente som hviledag da dagen før var så tung.

Torsdag

Dette ble første dagen tilbake til treningssenteret og jeg kjørte en fullkroppsøkt:

Beinpress 8-10×3

Legg extension 8-10×3

Knebøy med vekter 8-10×3

Utfall med vekter 8-10×3

Benkpress 8-10×3

Nedtrekk 8-10×3

Roing 8-10×3

Flyes 8-10×3

Bicep crul 8-10×3

Trisep i cabel 8-10×3

Og avsluttet med å trene litt på pullups.

Fredag

Ente jeg med en 4×4 intervall og avsluttet med yoga i 30 min.

Lørdag

Var det på en igjen med styrketrening. Hvor jeg hadde ekstra fokus med å øve på pullups og chin up. Også avsluttet jeg og noen venner med å leke på monkey bar'en

Søndag

Dro jeg og noen venner tilbake til klatreveggen og løste noen av buldre rutene vi ikke klarte sist. Ente med å være der i litt over 1 time.

Så ja her har du treningsuka mi. Håper dere andre også har hatt en bra uke. Jeg er selv sykt spent på denne uken da jeg har både eksamen og oppkjøring så ønsk meg lykke til.

Ha en fin dag.

Bilde er hentet fra Pinterest

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg